Träna hemma

Tänkte dela med mig av övningar som jag brukar ha med i mina pass. Till för mina deltagare att använda sig utav om ni skulle missa ett pass. Även till för er som ej vågat komma o testa min träning ;) testa lite smått hemma o få en blick hur det är, men kom ihåg att det är roligare i grupp ;)

Ben

Knäböj

Utfall

Omvänd finne

Jägarstol

Överkropp

Armhävningar

Planka klättra

Dips

Chins/ pull ups

Smala armhävningar

Puls

Upphopp

Knäböjshopp

Utfallshopp

Höga knä

Spark rumpan

Sprint start

Bål

Benlyft

Situps raka/ snea

Båten

Planka

Rygglyft

Välj 2-4 övningar från varje del,

kör 45 s jobb - vila 15 s och upprepa 3 ggr o sen byt övning eller kör tabata, jobba 20 s - vila 10 s och kör i 4 min sen byt övn. Du kan även köra cirkel, jobba 45 s - vila 15 s sen gå till nästa övning

Lycka till, kör hårt!!

Kommentera gärna:

Senaste inlägg

Senaste kommentarer

  • Kosttillskottguiden » Kosttillskott:  ”Här finns mer info om kosttillskott, proteinpulver och omega 3-tillskott: https:..”

  • Mona wimhed » Ny period startar :  ”Hej Jag undrar om du har fler platser? Om - vilka tider? Mvh Mona”

  • Sussie » :  ”Gör gärna om det igen, denna gång utan blåsor! ;-)”

  • Cissi » Forever Living:  ”Låter spännande. Intresserad ”

  • carolina » Chokladpudding:  ”Hej!! sitter precis och tittar på din sida och fick syn på din pudding. Jag är c..”

Bloggarkiv

Länkar

Etikettmoln

-